Bort bort bort

Okej, just nu gör jag verkligen ingenting. Jag kollade precis klart på ett the hills avsnitt och har precis ätit. Jag försöker hitta något att göra på datorn som ursäkt att komma bort från So-plugg. Trodde precis att jag såg ett UFO, men det var visst bara ett flygplan. Spelar mobilspel nu bara för att komma bort bort bort från So:n. Kanske borde ta hit någon som kan lära mig något dataspel. Vad väljer man i sånna fall? Dota, CS eller WOW? Haha.


Uuh jag är cool.

                 J


Kommentarer
Postat av: elin

jag sitter här i vänten och spelar lite dota, puchar på och smeker med motståndet det leker..

jag kan inte lära gid dota (kan komma på andra som kan dock) men jag kan lärar dig lite andra saker, men det spara vi till imorgon kväll... hihihih

2008-11-27 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0