Busted

Haha, mamma och pappa är så dumma i huvudet. Pappa ringde precis från USA och så skulle han prata med mamma. Det är klart man hör vad dom säger när hon sitter typ 10 meter ifrån mig. Jag hör bara mammas röst men man kan ju gissa. Kom ihåg att jag fyller år den 20 november och jag önskar mig en mobil.

Mamma: Men kom ihåg att titta efter ...(viskar något jag inte hör).
Pappa säger något.
Mamma: Ja precis, och den där mobilen (viskar).
Pappa säger något.
Mamma: Nehe men man kan ju köpa iPhone i USA.
Pappa säger något.
Mamma: Jaha men då får vi köpa den här hemma.

Hahah, dom är så busted. Men tänk, bara tänk om jag inte får den nu och fått höga förväntningar :/ Inte bra.

Nu ska jag fortsätta med lägenheten, nu när elin gått. åt lunch med sofia idag också. Men fick bli donken då jag bara har 30 min. Som om vi inte gått där ändå ;)

Kommer den bli min?

          J

Kommentarer
Postat av: elin

2008-11-04 @ 18:37:43
Postat av: elin

vaddå vill du inte ha en ipone eller? puss

2008-11-04 @ 18:38:35
Postat av: Josse

nope, jag vill ha min diamant :P

2008-11-04 @ 19:00:49
URL: http://josseful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0