Header, igår, bio

Okej, tydligen är det ingen som ser headern. Hur ska jag göra? Jag gör så att jag tar en bild jag har sen så trycker jag på öppna fil med: internet. Sen tar jag egenskaper och adressen. Klistrar in det i stilmallen. Det konstiga är bara att jag ser ju den. Jag ser den på min dator. Ååh vad är problemet?

Aja igår var jag iallafall med elin och sofia. Vi träffade några fribergakillar men det var ganska segt. Men mysigt. När vi kom hem gick jag och sofia och satte på en film. Djävulen bär prada. Men iallafall jag somnade efter ca 20 minuter. NU SKA VI TRE PÅ GALA PREMIÄREN AV MADAGASKAR 2 ! och jag vet att ni är avundsjuka. 
(NU SNÖAR DET)'


Jag och sandra från konfat


Jag henrik och sofia på konfat när vi skulle klä ut oss till femåringar :)

           J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0