Jag blev så sjukt glad!

OMG, hahaha igår! Igår var egentligen planerat att elin och sofia skulle ha en middag för mig eftersom jag fyller år nästa vecka. Så jag kommer dit, ser lite omysigt ut och så men ändå.. De ger mig lite dåliga nyheter så alla blev lite otaggade. MEN sen går sofia in i köket, sedan kommer hon ut och SKRIKER ja må hon leva jag ba: shit vilken stark röst (min min måste sett väldigt rolig ut) så jag vänder mig om och skriker, och där står sofia med linn, sandra och vaniss! Jag blev så jävla glad, och de dåliga nyheterna var bara skoj ahah så kvällen blev lyckad om jag fick säga så. Vi sjöng gamla låtar och dansade. Sen drog vi till djursholm torg där vi träffade massa från friberga och några från sammis. Trevligt. Sen drog några hem till Elin och vi myste. Kvällen slutade i elins pappas säng med sofia och elin. Nu ska vi på gymnasie mässan!
BILDER KOMMER SEN!
   PUSS

           J

Kommentarer
Postat av: vanessaaaa

du har fått den fin ju! Men jag kan absolut hjälpa dig om du vill , hihi! antagligen har du inte sparat din bild och för att få större går du in på stilmapp och sedan header. där finns det height. där kan du pröva lite runt! :DD

2008-11-15 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0