Prao

Idag gick jag till praon som började klockan 8. Då fick jag veta att jag hade fel byxor, fel skor, fel tröja och fel hår. Som tur var kunde vi fixa håret och tröjan genom tofs och lådeskjorta. Jaja jag praoade i alla fall på Hotell Kund Carls resturang. Ligger precis vid stureplan. Ibland var det kul men ibland var det jobbigt att bara hämta tallrikar från folk frukost m.m. Speciellt eftersom jag är lite sjuk så var det jobbigt att springa runt. Vid 10 hade jag rast så då träffade jag sofia som praoar i sturegallerian. Hon skulle köpa mjölk till sin prao så jag följde med henne. Vi skulle egentligen äta lunch tillsammans men dom på min prao hade redan fixat lunch åt mig. Jag kom i alla fall nästan precis hem och nu måste jag läsa den läskiga boken vi måste läsa på svenskan. Usch men det är därför jag ska läsa nu när det är ljust ute.

                       J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0