Uteliggare är bra för miljön

Jag kom just på att uteliggare är bra för miljön.. Dom går ju alltid runt och plockar upp pantburkar ur papperskorgar, sedan pantar dom burkarna till återvinning = bra. Så jaa, bra uteliggare!

Var i alla fall ute med Akilles precis. Men jag har mycket att göra idag:

  • Måste inreda min lägenhet för fullt. Två rum ska vara helt inredda tills nästa tisdag.
  • Måste läsa skitläskig och äcklig bok på svenskan som heter Låt den rätte komma in (går som film på bio just nu).
  • Måste ringa min prao för att försöka återställa problemet med .. allt.
  • Måste låna en bok på biblioteket av en Nobelpristagare till svenskan.

  • Aja bara att börja jobba. 

                     J


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0