Ska kanske börja ha så i skolan?

Haha, jag har ju helt glömt bort och berätta om den vackra outfiten jag måste ha på jobbet.

x Svarta strumpor i ballerina (har inga svarta gympaskor)
x Svarta jeans (inte farligt förutom att jag har ett par fösrtora)
x Svart mansskjort (fick låna där, för jag har ingen egen)
x Namnbricka där det står praktikant på
x Slickad tofs

Åh vad jag känner mig snygg när jag går hem från praon och korsar stureplan!

Föressten, kolla cool bild haha, helt mörkt, jag ser väldigt brun ut (har inte redigerat bilden)!


                      J

Kommentarer
Postat av: elin

ja gillare!

2008-11-06 @ 22:06:49
Postat av: Linn

Jag skulle tända på dig då! ;)

2008-11-07 @ 09:37:14
URL: http://linnehrner.blogg.se/
Postat av: josefin

jag vet att ni skulle, jag såg ut som en äkta lebb, och ni gillare!

2008-11-09 @ 20:13:25
URL: http://josseful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0