Yesterday

Trött är jag nu. Jag, sofia och elin var ju barnvakt igår från 10 till 2. Men det var två barn, en 8årig kille och en 5årig tjej. Killen sov när vi kom och tjejejn var uppe till halv 12 - 12 så när barnen sov satte vi på Wii och spelade Bowling, Baseball och Tennis mycket roande! Sedan sov vi alla hos sofia. Framför mig sitter nu en kryddstarka kyckling nudlar och mjölk. Hekmunskapspapper och IKEA katalogen. Måste verkligen plugga eftersom lägenheten ska vara klar tills på tisdag och jag har bara gjort 2 rum + att imorn kommer släkten och firar min födelsedag så då blir det inget plugg.

Ikväll ska jag kanske vara med sofia. Vet inte vad vi ska göra men det får vi bestämma sen.

Ajusste tog lite härliga bilder från när vi spelade Wii men hade inte minneskortet i kameran så jag kommer inte kunna lägga in dom på datorn.

                     J


Kommentarer
Postat av: Linn

Lägenheten ska vara inne på torsdag josefin! haha hon sa det i torsdags

2008-11-22 @ 17:19:32
URL: http://linnehrner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0