LOVLOVLOVLOV

Är det verkligen sant? Har vi LOVLOVLOV i en vecka framöver och sen prao en vecka? Ja det är sant, och jag är överlycklig! Igår var det Halloween i skolan och det är så himla kul att 90% klär ut sig, ja våran skola är lite speciell haha.

Igårkväll var jag hemma hos Axel, det var inte så jättemånga där, men jag tyckte att det var kul. Efter det åkte jag och Elin hem till henne och var där en liten stund sen åkte jag hem och somnade bums haha. Ikväll ska jag och sofia jobba (?) servera hos hennes granne som har någon middag. Det blir säkert roligt, eller i alla fall vara med sofia innan hon åker till Göteborg!


Jag och Sofia var greker (?) med tågor och jesussandaler och Vaniss var tomte.

 
Maja, Mathilda, Ebba och Sara klädde ut sig till Simpsons! Ser ni vem som är vad?

                J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0