stars lead me

Igårkväll hade vi överaskningsmiddag för elin. Jag och sofia var skitduktiga, hon hade inte kommit på det nångång. Haha, det var jättekul. Vi åt världens godaste middag, efterrätt och hela fadderullan! Sen så ville vi ut, men det var inget roligt som hände så vi gick hem till Axel, där några var och kollade på film. Vi var inte där så länge så sen gick vi hem. Och det var jättefin stjärnhimmel. Inte så många stjärnor men ändå. Och något jag tänkte på var att strjärnorna inte var som en gatulampa som man går mot och försvinner. Utan stjärnorna förljer med en,  vart man en går. Dom går man inte förbi dom leder en. Det gillar jag. 
Jag lägger kanske upp en bild senare på middagen.

       J

Kommentarer
Postat av: Din anonyme älskare!

här kommer en söt kommentar / Hohan, byt H;et mot ett J så får du mitt namn.. Mohahahahahaha!

2008-10-13 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0