i hate you

Först är det hata skolan lite, sen är det mat. Sen är det hata skolan lite mer. Efter det blir det plugg. Till sist ska jag hata skolan mest. BLÄ. Jag hatar dig skola, jag hatar dig läxor, jag hatar dig prov, jag hatar dig inlömningar, jag hatar dig betyg, och jag hatar dig skola och jag hatar dig lite till!

Hemkunskapsinlämning, Engelskaläxa, Franskaläxa, Idrottsläxa, Gymnasieval, Soläxa, Fysikläxa, Svenskaredovisning, Biologiprov, Soprov, Franskaprov och lite till. Så ser mina närmsta veckor ut, någon som vill byta liv med mig?

Men nu är det mat på riktigt. Mums, jag har huvudvärk.


Allmänt snygg bild på Lauren Conrad från the hills.

                   J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0