im waiting

Nu sitter jag och väntar på att elin ska komma. Idag åt jag brunch på Saturnus med familjen, jättegott! Sedan har jag som sagt försökt att göra på det jag skulle göra idag men det ända jag hunnit göra är lite i sovrummet på lägenheten.. suck. Det jobbiga är att jag vet inte om man får skriva ut från internet men om man inte får det så är det bara asdåliga bilder från katalogerna och inte rätt färger. En annan jobbig sak var den att jag hittade typ 7 jättefina kuddar från Laredoute men sen märker jag att man bara kan beställa från nätet och att dom inte har ngn affär, och då får man typ inte använda det. Aaah jag orkar inte. Nu ska jag gå och se om det finns något gott jag kan äta på medan jag väntar på elin!

Lägger upp lite bilder på när elin och jag har tråkigt (eller roligt):

Elin med en tand.


Jag som en från the hills have eyes. (Nu blir elin glad)


Jag är en riktig partypingla!


Elin is my monkey. Haha

                         J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0