My mind has not made up

Hur väljer man gymnasium? Jag har iiiiingen som helst aning om varken vart jag vill gå eller vilken linje, bra va? Att mitt huvud är så klart. Nej, inte så kul. Inte för mig i alla fall. Det skulle vara helt kul att gå på VRG jarlaplan, men kanske för stressigt för mig, orkar inte sånt. + Att jag inte har tillräckligt bra betyg. Aja kul att låsa sånt här, är bara lite besviken på mig själv. Har alltid varit den som vet vad man vill göra och trott på mig själv att ja kan bli det. Skådespelerska fast den drömmen slocknade när jag märkte att jag sög hahaah. Lite komiskt. Nu ska i alla fall jag ta en härlig duch, välja kläder tills imorgon, plugga, äta något och titta lite på tv. Ha det bra!

Haha Elin B oseriös, Jag seriös, mathilda oseriös. Klassresan, mys lägereld.

                J

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej, äcklig bild, hej!

2008-11-17 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0