Ny design

Är man överseriös eller vad? Plötgligt fick jag energi att göra en ny design OCH JAG VET, JAG VET att det är asfult där upp på bilden att det är som en skarv och att "Josefins" står typ långt nere, men jag får försöka fixa det på något sätt. Kanske vaniss kan hjälpa mig om jag har tur. 
 
  Blev det bra?
  Var det bra att jag tog bort musiken?
  Ska jag ha annan bild däruppe?

Aja orka, ni kommer ändå inte kommentera.. eller?

Nu måste jag i alla fall duscha, fan klockan är tio i tio, skulle ju hinna med massa idag... Aja, nej FAN, nu blir jag arg, SJUHÄLSICKES. Okej lugn, dusch snabbt, sen gör jag lite matte, läser några sidor i min 900sidriga bok jag måste läsa till svenskan. Kör hårt Josse!

                J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0