Sometimes you have to let go

Ska fixa designen nu. Lyssnar på Britneys låt Let go (finns i bloggen om du bläddrar ner lite). Allmänt bra dag, hade HLR (hjärt och lugnräddning) på gympan haha. Det var (måste sett) väldigt komiskt. Fick göra på linn sen vilket var kul. Snart ska jag fixa mig och åka till Elin, hon och Sofia ska göra middag åt mig eftersom jag fyller år nästa vecka! Ajusste, hittade filmen från förrförra dansuppvisningen alltså år 2007. Nej nu har jag sett klart den gu vad kul haha.


               J

Kommentarer
Postat av: Linn

fett cool du är josse, alla lampor på scenen lyser bara på dig! :D

2008-11-14 @ 17:07:42
URL: http://linnehrner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0