Today

Idag var jag med den rejäla kvinnan elin! Vi skulle till ica för att köpa gott men sen ringer papi och undrar om han ska hämta mig, så vi åker och köper kakor och lussebullar, sen kommer pappa och hämtar oss, skjutsar hem elin och åker hem till mig. Åt god middag och nu sitter jag här! Om bara några timmar blir det min födelsedag, snacka om att jag inte kommer kunna somna ikväll? Haha som ett litet barn som väntar på att få presenter, that's me! Nu ska jag nog fixa designen lite snabbt om det går.. nej föressten. Jag hinner inte. Måste ge akilles godis, duscha, välja kläder tills imorn, eng-läxa, fixa mig (inför natten haha), risk att låta tjock; äta nattmackor, kolla på greys anatomi (stavning?). Nej... jag måste diska också. Okej var positiv, YAY diskning, då får jag lära mig att hjälpa till hemma! Kul... jätte.

Elin var jag med idag.. (förlåt elin att jag lägger upp den här bilden, känner att jag är gangster.. hon driver på bilden, hon är inte fjortis i verkligheten!)


Passade även på att lägga upp en bild på min pojkvän, och jag vet att ni är avundsjuka för han är skitsnygg. Ajusste glömde nämna det men det är han som spelar Wolchuck i OC, åh jag älskar dig pojkvän!



                  J

Kommentarer
Postat av: fjortis elin

1. jag ser asfet ut på bilden, det förtjänar ett hah

2. det låter verkligen som jag är det, ba: hon är inte fjortis! haha ilove you and your bl,ogg fuckface

2008-11-19 @ 20:11:33
Postat av: Anonym

oookej jag ska ta din pojkvän :O

Snart fyller du år! Grattis i förskott 8) ehehe

2008-11-19 @ 21:03:41
Postat av: Linn

Från mig assså

2008-11-19 @ 21:04:05
URL: http://linnehrner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0