Gratis+Halloween

Åh imorgon blir det SO-prov hell yeah.. eller inte? Aja för att muntra upp sig själv så är jag medlem på dessa sidor där jag snart (när jag samlat ihop tillräckligt mycket poäng)  ska få hem gratis saker ifrån!

Bli medlem, dom funkar!

 Gratis(klicka på bilden, gratissaker allt från iPods och playstation till presentkort på MQ eller kameror)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=80369 (gratis biocheckar)

 (klicka på bilden, gratis presentkort från kicks)

Sen imorn är det HALLOWEEN! Yes! Jag ska sova hos sofia idag så att vi kan fixa oss tillsammans imorn!
Jag säger inte vad jag ska vara, det får ni reda på imorgon.. :P Haha juste på vår skola är det också tävling om vem som har bästa utklädnad och jag och sofia vann när vi gick i sjuan, jag var danny och hon var sandy (grease).

Nu mååste jag bege mig tillbaka till pluggandet känner jag. Hungrig är jag också.. Ioförsig köpte pappa och jag glass påväg hem från tandläkaren: Sunborn vaniljglass och Sandwich! Finns det något bättre än hemglassbilens lilla truddilutt?


Jag = Danny   Sofia = Sandy (2år sen)              Förra året:  Elin = Katt   Jag = Hund

                           J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0