OMG vi är blonda

Haha, ni kan inte fatta vad som hände igår!.. Jag börjar från början.
Jag är med Sofia och Elin, vi träffar Elmina vid T-centralen och beger oss av mot Globen, alla fyra otroligt spända över att få se High School musical on ice! När vi kommer fram är det mycket lite folk eftersom showen skulle börja om sisådär en halvtimma. Vi går till avdelning sex som det står på biljetterna. Där är det låst och står gå till nummer två. Så vi får gå hela vägen tillbaka till där vi kom ifrån. Där är det också låst. Då kommer det plötsligt fram en Mc-kille..

Mc-kille : Vad ska ni se på?
Elin: High School Musical on ice!
Mc-kille: Skojjar ni med mig eller?

Alla fyra ger frågande blickar (får man inte se på vad man vill eller?)

Mc-kille:
Kolla på era biljetter en gång till.

På biljetten står det: 10 oktober.

Elin: Det var för en vecka sen!

Alla fyra börjar asgarva.

Mc-kille: Ikväll är det Rockklassiker, Ha en trevlig kväll.

Haha så vi börjar gå mot tunnelbanan igen. Vad ska vi göra nu? Sofias ringer sin pappa och han undrar om vi vill gå på bio. Han erbjuder att sätta in pengar på Sofias konto så kan vi göra det. Men vad bestämmer vi oss för??

Ca. 30 minuter senare står vi på ett Lazer dome och väntar på att börja spela. Hahah, vad ska jag säga? Det var skitkul! Jag hade bara gjort det en gång innan (i fyran) och jag kom trea den här gången. Haha Sofia kom tvåa!


Utsikten från tunnelbanan igår.

Aja nu ska vi iväg och äta brunch på Saturnus!

                  J


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va jag som sa hsm on ice ju! hhaa

2008-10-18 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0