Sorry

Förlåt Elin och Sofia speciellt, för att jag inte skrivit något på två dagar, har helt enkelt inte orkat. Har ingen riktig ursäkt. Sov i alla fall hos sofia med elin igår och vi hade jättemysigt. Kollade på OC sen badade vi! Idag åkte hon till sitt land så jag var hos elin. Ajusste innan jag åkte till sofia gick jag på stan med johanna och mamma. Jag fick en midjekjol och en bh. Sen såg vi på mamma mia. Och dagen innan var jag med johanna och mamma i Länna på någon affär vid mammas kund från jobbet så jag köpte ett par jeans och en kofttröja. Mycket fina saker. Man måste ju ha köpt något på höstlovet i alla fall. Nu på måndag är det prao och jag vill verkligen inte gå dit, för att jag har verkligen klantat mig. Låt mig bara säga att jag pratat med två olika personer på min prao och trott att det var samma så ena personen vet jag inte äns namnet på och hon ringer mig och frågar vart jag är någonstans när jag träffat den andra personen som jag trodde var hon och så vidare. Komplicerat. Nu ska jag äta sen ska vi på bio.


Mamma, johanna och jag förra sommaren.

                            J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0