Yes

Det hade kommit ut ett nytt the hills avsnitt! Om du börjar kolla på the hills kommer du inte kunna sluta. På www.mtv.com kan du se alla avnitt från alla säsonger! Åh jag var en riktig tjockis som lagade bacon och ägg till frukost. Mums. Idag ska jag försöka mig på att jobba lite matte. Jag och elin kom efter väldigt mycket. Sen så har vi fysikprov på tisdag men det pluggar vi en annan dag. Igår gick jag och bästis med bössor och samlade ihop pengar till världens barn! Vi träffade Kim Källström men han ville inte skänka pengar den snäljåpen. Vi såg även 3 till kändisar men bara en av dom gav. Dom som har så mycket pengar (?). Dom skyllde på att dom inte hade kontanter. Aja, man kan ju definitivt säga att de äldre var dom som gav! Nu ska jag hoppa in i duschen!

Här kommer en bild på VGA från förra året:

Vi är vissa fler och vissa har hoppat av men jag lägger upp årets bild när jag får tag på den.

                                  J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, så vackra vi alla är <3

2008-10-23 @ 16:30:22
URL: http://softiis.blogg.se/
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu!! :)

2008-10-23 @ 16:32:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha jag vet sofia vi är asheta!



nej vad glad jag blir!

2008-10-23 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0