Seg Helg

Den här helgen har varit ganska seg men mysig ändå! Igår var jag, sofia och elin och åt middag på kungshallen, det var jättekul. När vi skulle köpa mat vid det indiska hörnet så hände det en liten rolig sak.

Indisk kille 1 - Vart ska ni ikväll tjejer? Ska ni på bio?
Jag - Nej..
Sofia - Vi ska ut.
Indisk kille 2 - Åh ska ni dansa med oss?
*Indisk kille 1 skruvar upp indisk musik på deras stereo*
*Indisk kille 1 & 2 börjar dansa*

Haha, det var lite kul. Men sen i alla fall så åkte vi till Djursholm och jag och Sofia mötte upp med Axel och Johan och några på statoil. Därifrån åkte vi till Erik där det var lite folk redan. Där satt vi och pratade och kollade på film och Erik och Sebbe gjorde smoothies x). Sen när jag och Sofia åkte hem kollade vi på A cinderella story, åt massor med pop-corn, godis och chips och svullade. Resten av helgen kan ni kolla på http://softiis.blogg.se.


Elin och Sofia sover i soffan.


Idag har vi bara segat, kollar på gossip girl och så. Sofia åkte precis så nu sitter jag och kollar på the hills. Imorgon börjar skolan igen och vi har sjukt mkt. Jag orkar inte.

                                    J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0