Hk, So, Sv

 Idag ska bli en lugn kväll. Stänger av datorn med detsamma så att jag slipper fastna. För ikväll måste jag verkligen plugga! Jag har Hemkunskap (inreda lägenheten), So (skriva anteckningar på nästan hela kapitlet) och Svenska (läsa bajsboken Kristin Lavransdotter). På tordag ska vi äta på east, mys! Nu måste jag iväg och göra allt inte nog med pluggandet måste jag hinna äta, desperate housewives, ugly betty, kläder tills imorgon och duschning.

När jag åkte hem idag fick jag föressten sällskap av Felix, Petter och Kalle som också skulle in till stan. Dom berättade om att några skitstora killar hade kommit fram till dom och ba (låter töntigt och otroligt kul, men tydligen läskigt enligt killarna) :
- Köp en läsk åt mig vafan! (i en arg ton)
Lite kul.


Allmänt cool bild. Behöver snart lite nytt smink.

Nu är det snart maat! Yummie!

             J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0