Elin och Jag är normala?

Bara ett normalt samtal som nrukar infalla över msn mellan mig och kära elin:

josefin säger:

haha uuusch

josefin säger:

hur stavas näve på engelska?

elin säger:

checka min fb status

elin säger:

fist

josefin säger:

notis

elin säger:

hha kommer du ihåg när jag berättade att jag sa att jag ville fista pappa i ansiktet??

hahh spååårat

josefin säger:

hahaahhaha fiiiiiifan elin hahaha craaazy girl (when youre crazy in love, oh oh oh ohh )

elin säger:

notis är pa tönt, på fb heter det status

josefin säger:

men jag snackar om personliga meddelandet daah, okej framöver säger vi pm (personliga medelande)

josefin säger:

haha elin bläää

elin säger:

okej, kör till!

Just normal, or?

          J


Kommentarer
Postat av: elin

skulle vilja påstå normala

2008-11-17 @ 19:04:55
URL: http://www.elinml.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0