Helgens slut

Helgen slutar nu med en liten släktlunch med presenter till mig! Snön ligger lika vackert som förut och den här söndagen får mig att känna att det är jul snart, även om det inte är det. Hela denna helg har varit otroligt chill, jag och sofia åt hemma hos henne igår och dom hade lite gäster. Efter maten fick vi en sån stor längtan efter snöbollskrig så det blev jag och sofia mot axel och fabian. Men det slutade med att sofia blev halvt mulad av axel så vi slutade. Efterätt, glass med chokladsås! Sedan Tv-spel (Haloo 3) med Sofia och Jacob. Kände att jag var ganska bra men vi förlorade ändå stort mot Jacob haha. Släkten kommer vid 13 och jag måste plugga gärnet innan och efter. Men fan varför dampar Facebook? Aja bara bra om jag ska plugga utan att bli störd.


Har jag sagt att jag älskar min hund Akilles?

                  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0