Weekend

Äntligen funkar det att blogga, har inte gått att komma in och skriva för det har varit något fel med sidan. Nu sitter jag iallafall hemma och äter kakor. Imorse vaknade jag och sofia av smoothies igen! Åh vad underbart. Hon skulle på High School musical 3 och jag skulle hämta akilles så jag åkte därifrån vid 12. Igår kväll var vi på Stjärnor på is. Var faktiskt kul. Vi träffade bl.a. Carolina Gynning, Carina Berg, Tony Erwing (stavning), Markus från Idol, Josefine Sundström, Anna Book m.m. Haha coolt right x). I fredags var jag sofia och elin hemma hos sandra där vi var 8 tjejer och hade trevligt. Snart kommer lotta hit, vi ska baka egna pizzor och kolla på film (johanna, alexander och mami också). Blir mysigt. Är jag konstig om jag säger att jag inte gillar pizza, bara Billys panpizza och hemmagjord?


Sofia och Jag


Sofia, Com hem människor, jag


Tony Erwing (stavning) från juryn i Let's Dance


Carolina Gynning vid isen


Carolina Gynning


Sofia framför kameran


Sofia i publiken


Elin och jag i fredags eftermiddag.

                       J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0