El-lan & JOÉ

Jag sitter här i väntan och spelar lite filmer, och pushar på och leker och elin hon äcklar sig. Nej, men jag är iallafall med elin och snart ska vi äta, kött och gräddsås och gott. Min hund blev kastrerad idag så han har en stor "krage" på sig och hans bollar är borta, det är bara en liten bubbla av gammal punghud och stygn kvar. Lägger upp en bild på det senare. Nice måste jag säga.. nej men det är jättesynd om honom. Mitt so-prov idag gick bättre än jag trodde. Jag och sofia gick och köpte lussebullar direkt efter gympan det var gott. Nu ska vi äta!


En mycket söt elin posar till det.


Akilles har sin krage på sig och jag "ser ett spöke"

                        J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0