Allting

Update: Klockan 18.56 vid Tekniska högskolan (tunnelbanestationen) sprang den tjockaste killen i vår skola och förmodligen i hela Danderyd ner mot tunnelbanan för att hinna med tåget.

Okej.. som ni märker har jag kanske inte så mycket att säga men i eftermiddags var jag med sofia (som ni vet) sedan kom elin och vi sökte låtar och låttexter och sjöng med (skrek med) och dansade haha vi är mobbade. Sen när jag kom hem hade min familj redan ätit, jaha tack sa jag så fick jag äta själv. Gott var det dock. Nu måste jag duscha och göra allt som måste fixas så det inte ska bli så stressat som det blev igår... ajdå. MEN jag ska bara kolla in lite saker först.. Snart... Nu...Strax...Puss

En till sak, sofia och elin går runt och viskar någonting som jag inte får reda på HELA DAGEN, de jäklarna, men jag kan ju alltid hoppas på att det handlar om min födelsedag.

Nu skriker min syster och asgarvar, hon undrar om jag sett skogsturken, åh herre vad hon skrattar haha hon är lite seg.
- Jag har redan sett den johanna.
- HAHAH omg PAPPA KOLLA PÅ DEN HÄR.
Så springer hon iväg.


Jag från elins kamera.


Sofia från konfat.


Elin förra nyår.


Syster och jag i London förra hösten.

                       J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0